2014
Galeri Nev Ankara
“1984”ün ardından, Galeri Nev, bir başka kitaba, Paul Virilio’nun ilk kez 1984 yılında yayımlanan “L’ESPACE CRITIQUE” isimli derlemesine bir göndermede bulunuyor. Kitap, kent mekanının algılanması ve deneyimlenmesi üzerine düşünen yazarın, pek çok öncü önermesini, özellikle mimarlık ve sosyoloji alanlarına kazandırmasıyla tanınıyor. Bu önermeler içinde, bugünün ulaşım ve iletişim teknolojilerinin, kentin sınırlarını, yakınlıklarını ve uzaklıklarını silmesi de tartışılıyor.“L’ESPACE CRITIQUE” sergisi, gelişen baskı tekniklerini, özellikle de litografiyi, modernist estetiği doğuran metropolün bir buluşu olarak değerlendiriyor. Litografinin, kenti sınırsızlaştıran, basının endüstrileşmesi, günlük gazetenin yaygınlaşması, reklamcılığın, reprodüksiyonun, tasarım ve grafik kültürünün örgütlenmesi, fotoğrafın bulunmasıyla eş zamanlı olduğunu anımsatıyor. Aynı biçimde sergi, litografiyi izleyen serigrafi ile dijital teknikleri de postmodernist kent ile ilişkilendirerek düşünmeyi öneriyor.
2022 "Gün Işığının Doğası", Galeri Bosfor
2020 "Kozayı Örmek", CIF / Art On İstanbul
2020 "Ebedi Yaz", Art On İstanbul
2019 "Bir Cümle Kurmak", Art On İstanbul
2018 "99 Kare", Art On İstanbul
2018 "Contemporary Istanbul", Art On İstanbul
2018 "Parça Bütün", Art On İstanbul
2018 “Düşünme İkonları”, Müze Evliyagil
2017 “Türk Modernizmi Seçkiler”, MKM
2014 “L’espace Critique1”, Galeri Nev Ankara
2010 “Abracadabra”, Mardin Bienali
2007 “Modern ve Ötesi”, Santralİstanbul
2007 “200 Sergi”, Galeri Nev Ankara
1999 “Müzesini Düşleyen”, Marmara Üniversitesi
1997 “Aynılık ve Ayrılık”, Borusan Kültür ve Sanat
1994 “10 Yıl Gravür Litografi Serigrafi”, Galeri Nev
1992 “Bizden ve Onlardan”, Tem Sanat Galerisi
1992 “66 Kare”, İstanbul Büyükşehir Belediyesi
1989 “Büyük Sergi”, Mensucat Santral Ankara
1989 2. İstanbul Bienali, Atatürk Kültür Merkezi
1988 Tem Sanat Galerisi